Udawalawa National Park dag 5

18 januari 2020 - Nawagamuwa South, Sri Lanka

Vandaag niet vroeg op. Om tien uur de bus in, dus er kon nog even worden gezwommen. Toen ruim anderhalf uur in de bus naar Udawalawa National Park.  Bekend om de olifanten.

we kwamen precies op tijd in het park aan om het voeren van de verweesde baby olifantjes te zien.

Flesvoeding

Daarna gingen ze lekker badderen. Daar zijn leuke video’s van, maar die zijn te groot om hier op te nemen.

In bad

Van al dat babyvoer kregen wij ook honger. Na de lunch stapten (klommen) we in de jeeps voor de tocht door het park.

Jeep

We hadden weer veel geluk en hebben veel dieren gezien. Allerlei vogels waarvan sommigen weten welk merk dat is, maar ik weet alleen dat ze kunnen vliegen.

Verder een krokodil, een soort eekhoorn, veel pauwen en een heleboel olifanten. Zie de video.

Kudde 1

Terug naar het hotel voor een duik in het zwembad, want we zaten onder het stof.
Bij het diner een groot probleem, want de wijn is op in het hotel. Onze gids Mr. J heeft het opgelost. Er gaat een tuktuk naar een dorp om alsnog wijn te halen. Twee flessen gevraagd, maar slechts één fles gekregen. Is gelukkig wel lekker.

morgen uitslapen en om half elf vertrekken naarElla naar het Misty Hills Ella Resort.