Negombo, dag 20

2 februari 2020 - Negombo, Sri Lanka

Zoals gezegd, een rustig dagje.

Eerst met de dames even wezen winkelen en een cappuccino gedronken. Komen we deze boom met beeldjes tegen langs de weg.

Beeldjes

Langs deze straat liggen diverse hotels. De andere kant ervan is het strand. Dit was het onze; het Camelot Beach Hotel.

Camelot Beach HotelPrima hotel, maar alleen een lauwe douche. Eten daarentegen is erg goed als je er niet te lang op hoeft te wachten.

Hele dag doorgebracht op bedbanken in de tuin. Het strand gaf geen schaduw en was dus te warm.

LigbeddenLia en Tinus
Ook de lunch in het hotel genoten. Dat was echt schitterend en heerlijk.BuffetGarnalen
Daarna weer snel terug naar de bankjes. In de tuin ook nog een leguaan.Leguaantje
Lekker de zee in om af te koelen.

GolvenPrima golven hier.

Deze foto is het hotel vanaf het strand. Prachtig toch?

Resort
Zometeen nog het laatste avondmaal en dan de koffers pakken voor de terugreis morgen. We worden al om 6.30 uur opgehaald. Vroeg naar bed dus.

We zien iedereen morgenavond weer terug. Fijn om naar huis te gaan na een hele mooie en gezellige vakantie. Geen onvertogen woord gevallen. Allemaal heel erg bedankt voor de gezelligheid. Een echte hechte vriendengroep is het.
Joke en Art nog een paar fijne dagen in het zuiden en een goede reis terug.

1. Trudy en Kees:
    2 februari 2020
    Ja Henk, het was een mooie reis, we hebben genoten met elkaar, wat fijn dat wij als hechte vriendengroep mooie reizen kunnen maken. Lieve vrienden bedankt voor de gezelligheid.
    Trudy en Kees.
  2. Thea:
    2 februari 2020
    Bedankt Henk dat we jullie avonturen op deze manier konden meebeleven. Nogmaals goede reis en tot snel ✈🙋‍♀️🤗😘
  3. Peter en Ria:
    2 februari 2020
    Straks begint het nagenieten van deze mooie reis. Jullie hebben heel veel gedaan en gezien en ervaringen rijker. Horen straks graag nog meerdere verhalen🙃 goede vlucht🖐🏻🖐🏻
  4. Joke:
    2 februari 2020
    Het was een super gezellig vakantie met elkaar!!!! We hebben genoten van de mooie reis en de vriendschap !!!!!
    BEDANKT !!!! Angelique Carla Lia Tinus Mieke Henk Trudy Kees 😊😘
  5. Joke:
    2 februari 2020
    Henk bedankt voor de mooie verhalen van de reis !!!!!’👍👍👍
  6. Mariska Haring:
    2 februari 2020
    Wat een prachtige reis Henk en Mieke! Leuk dat ik een beetje mee kon genieten van jullie reisavonturen. Een goede terugreis en tot snel.
  7. Maartje Groen:
    3 februari 2020
    Zo te zien hebben jullie genoten! Jullie kunnen nu weer gaan nadenken over de volgende mooie bestemming!